DEDİM Kİ:
ÇOK YALNIZIM...
BUYRDUN Kİ
BEN SANA ÇOK YAKINIM....(bakara 186)
DEDİM :
BUNCA GÜNAHIM VAR HANGİSİNİN TÖVBESİNİ YAPAYIM...
BUYURDUN  Kİ:
ALLAH BÜTÜN GÜNAHLARI  BAĞIŞLAYANDIR... (zümer 53)
DEDİM:
YİNE BAĞIŞLARMISIN...?
BUYRDUN Kİ:
ALLAHTAN BAŞKA GÜNAHLARI BAĞIŞLAYAN YOKTUR...(ali imran 135)
DEDİM:
RABBİM BENİM SENDEN BAŞKA KİMİM VAR...?
BUYURDUN Kİ:
ALLAH (cc) KULUNA KAFİ DEĞİLMİDİR...?(zümer 36)
muhakkak ki ALLAH cc. kuluna kafidir..ALLAH'ın ve duanın gücüne inanıp dularda buluşmak ümidiyle sevgiyle kaıln arkadaslar...
HAYIRLI CUMALAR HEPİNİZE...

6 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. SANADA HAYIRLI CUMALAR CANIM:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel ayetler değil mi...Dualarınız olmasa ne kıymetiniz var diyor ya Rabb.im..

    YanıtlaSil
  3. nil'e;
    sanada hayırlı cumalar cnm
    zeynep'e;
    cok haklısın cnm ınsanın ıcı acılıo okudukca, hakkaten yalnız degılım dıosun ve hersey anlamsız oluverıo bır anda,dünyanın dalaveresinde yuvarlanıp gidioz işte,Allah sonumuzu hayr eylesin inş....

    YanıtlaSil
  4. Evet rabbim herşeye kafidir. Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski