BAYAN HACI KIYAFETİ

MERHABA KIZLAR :)
nasılsınız bakalım..?
ben mi?
işte gördüğünüz gibi dikişlerle uğraşıyorum
herzamanki gibi.. :)
nihayet annemin hac kıyafeti tamamen bitti
arada başka işlerde yaptığım için gecikti biraz,
şimdi babamınkileri dikiyorum




bu da altına giyeceği pantolonu...
işte bu kadar,
görüşmek üzre canlarım :))

BAYAN HACI KIYAFETİ

MERHABA KIZLAR :)
nasılsınız bakalım..?
ben mi?
işte gördüğünüz gibi dikişlerle uğraşıyorum
herzamanki gibi.. :)
nihayet annemin hac kıyafeti tamamen bitti
arada başka işlerde yaptığım için gecikti biraz,
şimdi babamınkileri dikiyorum




bu da altına giyeceği pantolonu...
işte bu kadar,
görüşmek üzre canlarım :))

pembe pijama (kızıma :)

merhaba kızlar 
bu aralar bloğuma pek giremiyorum internetimin bağlantı kablosunda sorun var,ha bugün ha yarın yaptırcaz derken bi türlü fırsatımız olmadı
şu anda telefonumla bağlandım ama oda çoook yavaş
ama ne yaparsın hiç yoktan iyidir dimi?
artık havalar serinlemeye başladı bende kızıma pijama diktim,kumaş kadife..
iki saat uğraşsamda sanırım post yayınlamayı başardım, galiba :))
hadi kalın sağlıcakla..
sevgiler hepinize...

pembe pijama (kızıma :)

merhaba kızlar 
bu aralar bloğuma pek giremiyorum internetimin bağlantı kablosunda sorun var,ha bugün ha yarın yaptırcaz derken bi türlü fırsatımız olmadı
şu anda telefonumla bağlandım ama oda çoook yavaş
ama ne yaparsın hiç yoktan iyidir dimi?
artık havalar serinlemeye başladı bende kızıma pijama diktim,kumaş kadife..
iki saat uğraşsamda sanırım post yayınlamayı başardım, galiba :))
hadi kalın sağlıcakla..
sevgiler hepinize...

SALAŞ BLUZ

 merhaba
nasılsınız kızlar 
görmüş olduğunuz bu salaş bluz yine sipariş
aynı kumaştan bende de var fırsat bulursam kendime de yapıcam inşaallah..

alttaki foto kemersiz,ben kemerle daha çok beğendim..


yan dikişlere büzgü yaptım daha hoş oldu
annemin pardesüsü de bitmek üzre yakında onu da paylaşıcam,
bu bluzu araya sıkıştırayım dedim,bayan çok bekledi ayıp olmasın dimi..
hadi hoş kalın, hoşça kalın kızlar :))

SALAŞ BLUZ

 merhaba
nasılsınız kızlar 
görmüş olduğunuz bu salaş bluz yine sipariş
aynı kumaştan bende de var fırsat bulursam kendime de yapıcam inşaallah..

alttaki foto kemersiz,ben kemerle daha çok beğendim..


yan dikişlere büzgü yaptım daha hoş oldu
annemin pardesüsü de bitmek üzre yakında onu da paylaşıcam,
bu bluzu araya sıkıştırayım dedim,bayan çok bekledi ayıp olmasın dimi..
hadi hoş kalın, hoşça kalın kızlar :))

aman da aman küçük kızım okullu olmuş :)


merrrhabaaaa
nasılsınız kızlaaar :)
benim bu aralar tatlı bir telaşım var kızım anasınıfına başladı
onun okula alışması için yanında durdum iki gün, sonra öğretmen velileri dışarı sepetledi :)
koridorda bekledik filan alıştı yavrum bugün bıraktım eve geldim
çok şükür sorun yaşamadık
 bu resimde vesikalık fotosu
bu aralar pek dikiş dikemedim kızımla ilgileniyorum o herşeyden önemli tabi..
hadi kalın sağlıcakla..
enkısa zamanda dikiş postlarımla geliyoruuuum :)))

aman da aman küçük kızım okullu olmuş :)


merrrhabaaaa
nasılsınız kızlaaar :)
benim bu aralar tatlı bir telaşım var kızım anasınıfına başladı
onun okula alışması için yanında durdum iki gün, sonra öğretmen velileri dışarı sepetledi :)
koridorda bekledik filan alıştı yavrum bugün bıraktım eve geldim
çok şükür sorun yaşamadık
 bu resimde vesikalık fotosu
bu aralar pek dikiş dikemedim kızımla ilgileniyorum o herşeyden önemli tabi..
hadi kalın sağlıcakla..
enkısa zamanda dikiş postlarımla geliyoruuuum :)))

SOMON RENGİ ETEK

HATİCEM ETEĞİNİ BEĞENDİN Mİİİ?



NASIL OLMUŞ KIZLAR 
PEKİ SİZ BEĞENDİNİZ Mİ?
HADİ BAKALIM YORUMLARINIZI BEKLİYORUUUMMM :)

SOMON RENGİ ETEK

HATİCEM ETEĞİNİ BEĞENDİN Mİİİ?



NASIL OLMUŞ KIZLAR 
PEKİ SİZ BEĞENDİNİZ Mİ?
HADİ BAKALIM YORUMLARINIZI BEKLİYORUUUMMM :)

bayan hacı kıyafeti (son durum)


merhabalar..
 anneme hac için pardesü diktiğimi  söylemiştim son hali bu ama daha bitmedi tabi 
daha ilikler açilacak düğmeleri dikilecek,cepler dikilecek..
ve etek ucu katlanıcak..
bitmiş hali ile görüşmek üzre sevgiler.. :)

bayan hacı kıyafeti (son durum)


merhabalar..
 anneme hac için pardesü diktiğimi  söylemiştim son hali bu ama daha bitmedi tabi 
daha ilikler açilacak düğmeleri dikilecek,cepler dikilecek..
ve etek ucu katlanıcak..
bitmiş hali ile görüşmek üzre sevgiler.. :)