SELAM KIZLAR
öncelikle arefe günümüzü canı gönülden kutluyorum
dualarınızda beni de unutmayın canlar..
gelelim yayınlamakta geç kaldığım dolabıma
iyi ki almışım diyorum şu dolabı
 dikiş köşemi bi güzel toparladı..

 burda da overlok ve dikiş makinam..

 ipliklerim ve canım kumaşlarım :))
 ve dergilerim..

 yine kumaşlarım ve kurs bitirme belgelerim..
bu sene yanlarına 2 tane daha gelicek nasipse..
işte böyle arkadaşlar benim dikiş köşem böle..
yarın kısmetse bayram kombinimle karşınızda olucam
elbise ve ceket diktim bakalım beğenicekmisiniz..
sağlık ve mutlulukla kalın..
şimdiden hayırlı mutlu huzurlu bayramlarrr...:))))

21 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. çok düzenli bir dikiş köşen var....
    başarılarının tamamını dilerim...
    güzel güzel kıyafetler dikmen dileğiyle...

    iyi bayramlar...
    çok öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol tatlım,mutlu huzur dolu bayramlar inşaalah
      öpücükler:)

      Sil
  2. gülegüle kullanın güzel şeyler dikin inşallahh bakalım benimkini begenecekmisiniz http://yaseminindiktikleri.blogspot.com/2012/10/nazin-pempe-montu-ve-dikis-odam.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım,hemen bakıyorum :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım düzen gibisi yok tabi..
    Overloğun markası ne merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol bitanem :)
      overlok mak. bana hediye, hediye derken bi abla kendine yenisini almış bu mak.da hafiften arızalıydı kullanırsan al tamir ettir motor çalışıyor dedi bende tamir ettirdim işimi görüo şuan,ama çoook eski şu anda öle bir marka varmı bilmiyorum canım
      HA-800
      VICTORIA
      detmolt
      diye bişi :))

      Sil
  4. çok güzel bir çalışma köşesi olmuş iyi dikişler...çöp kutusu iyi fikirmiş benim masada herşey saçılıp duruyor.

    YanıtlaSil
  5. Maşallaah canım güle güle kullan dolabını güzel günlerde güzle dikişler dik inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. ahhiplikler kumaşlar negüzel görünüyorlar.çokgüzelolmuş.

    YanıtlaSil
  7. eski meski işinizi görüyor ya. bende denk getirebilsem böle bir overlok mak eşke. yoksaki yenisini almam imkansız. düzeninize de dikiş köşenizide bayıldım..ii bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş sanada kısmet olu böle bişi cnm ya,
      cok tesekküler:)

      Sil
  8. mutlu bayramlar,bu arada dikiş dolabında güle güle kullanman dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş dikiş köşen, güle güle kullan inşallah dolabını :)
    Hayırlı mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
  10. ÇOK GÜZEL OLMUŞ..OHHH DERLİ TOPLU NE GÜZEL:))GÜLE GÜLE DİK TAZE ODACIĞINDA:)

    YanıtlaSil
  11. beni çok motive ediyor dikiş ben yeni başladım sizlerden çok öğrenilecek şey var sizin oda harika tam hayalimdeki gibi bir düzen süper olmuş iyi günlerde sağlıkla bol bol dikin inş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski