anne tişörtünden kız çocuğuna tunik

merhaba hanımlar
bugün bana küçük gelen bir tişörtümü değerlendirdim
kızıma tayt ile giyebileceği bir tunik yaptım
benim beden zaten küçük o sebeple pek zorlanmadım


1-yakasını kapadım,içine overlok geçtim
2-kollarını kısalttım
3-koldan çıkan parça ile minik fiyonk yaptım
resimde elinin hemen altına dikili..
yine akşam fotosu olduğu için çok net değil fotolar üzgünüm kızlar..
 tabi biraz bol ama o hali hoşuma gidiyor benim taytlı kombinlerde
hadi bakalım 
kalın sağlıcakla...

10 yorum:

  1. Bloguna geldiğimde başka bir yere geldim zannettim çok daha güzel olmuş harika..
    Tişortta harika emeğine sağlık kızın çok şanslı becerikli bir annesi var :)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok güzel bir fikir bunu kullanabilirim

    YanıtlaSil
  3. tek beceriksizliğim dikiş ve yapanlara hayranım ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Kızına çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir değerlendirme olmuş güle güle giysin :)

    YanıtlaSil
  7. kuzucuğun iyi günlerde giysin.eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. MAŞALLAH AK ÜZÜM... ALLAHIN NAZARI ÜZERİNE OLSUN... GÜLE GÜLE GİYİNSİN
    ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????