yeni aldığım kumaşlarım..

naber kızlar
bugün pazara sadece kumaş için gittim
alışverişi marketten yapmak daha mantıklı geliyor artık
en son pazardan domates aldığımda 
yarısının ezilmiş büzülmüş olduğunu görünce akıllandım
artık marketten alıyorum
pazardan seçmece olursa alırım belki..
nese gelelim kumaşlarıma :)
1 numaradan esleme ve hediyelik çocuk elbisesi düşünüyorum
2 ve 4 numaradan bi arkadaşıma pantolon etek yapıcam
3 numara keten bir kumaş ondan haftaya devamını bulur isem yazlık pardesü düşünüyorum
5 numara da bi müşterime ait kuyruklu etek olucak..
hadi kalın sağlıcakla...

21 yorum:

  1. :) Bakalım neler çıkıcak bu kumaşlardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaallah güzel bişiler çıkar :))

      Sil
  2. 1 numaranın finalini görmek nasip olur inşALLAH. çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaallah canım ama biraz bekliceksin sanırım öncesinde önemli işlerim var acil olan :)
      sevgiler..

      Sil
  3. Hayırlı olsun kumaşlarınız. Güzel ciciler çıkar inşallah.
    Sonuçları merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaallah tatlım..
      başlamalı bir an önce :)

      Sil
  4. Hepsi çok güzeller...Bitmiş hallerini bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  5. hepside cok güzel canım bitmiş hallerinide bekliyorum şimdiden hem kolay gelsin hemde ellerine sağlıkkk banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni izlemedeyim canım güzel işler çıkarıyosun,çok teşekkürler :)

      Sil
  6. hepsi çok güzel ama en çok 4 numaralı kumaşın öteki kumaşlara çelme takarak açık ara fark atıyor bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel bencede ama benim değil :(
      müşterime dikilecek :)

      Sil
  7. Hayırlı olsun canım
    İnsan kumaş alınca cok heyecanlanıyor. Dikişin rast gitsin canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok seviyorum kumaşları yaaaa alıp alıp doyamadığım şeylerden biri kumaşlarım :))
      çok sağol tatlım..

      Sil
  8. kumaşların hayırlı olsun bakalım neler dikeceksin:)

    YanıtlaSil
  9. güzel kumaşlar tasarımlarınızı bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  10. Bi kuyruklu etekde ben.dikicem.ins. sabirsizlikla bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. Pantolon eteği nasıl yapıyorsunuz kalıp kullanarak mı bende istiyorum da dikmeyi sevgiler

    YanıtlaSil

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????