selam kızlar uzun zamandır görüşemedik özledim sizleri
buralarda yoktum tatilde idik çok iyi geldi bu tatil dere tepe gezdik sizlerde fotoları paylaşayım


burası kırklarelide bir orman köyü..
derede birsürü balık vardı ama oltamız yoktu :(
yolda giderken eslem düştü dudağını kanattı biraz hüzünlü bir foto :(
su cam gibiydi maaşallah
bu dereye bayıldım çok güzeldi..

sonra annemlere uğradık biber kardeşler ordan:)
bu minik domateslerde..
sonra da iğne adaya gittik sahil sezonsonu olması sebebiyle kimsecikler yoktu
ve su çok temizdi..
sadece dalga fazla idi..
bizde kumdan kale yaptık :)
eslemde prenses oldu :)
 ve sooon..
gezi bitti artık okul başladı eslemcik artık 1.sınıfa başladı
eslem bayağı düşünceli bi deste kitabı görünce
derinlere dalmıııııış gitmiş..
yandım anam mı diyo acaba :)))
şimdilik bu kadar kalın sağlıcakla :)


7 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Hayırlı olsun,küçük hanıma.Size de kolay gelsin:)))

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel yerlere gitmişsin köyde süpermiş eslemciğe yeni ders yılında başarılar çok öpüyorum sizi allaha emnt olun

    YanıtlaSil
  3. Özledik seni nerelerdeymişsin meğer :)Hayırlı olsun kuzucuğun okulu :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun yeni eğitim öğretim yılınız. Yazık kıyamam çok mahsun bakmış.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel yerlere gitmişsin.fotolar harika.kuzunun okuluda hayırlı olsun.başarılar diliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun canım inş okul hayatında cokk başarılı olur tatil benim gözümde tütüyor ben bu sene biyere gidemedim ev alıp tadilatla uğraştım yazın nasıl gectiğini anlamadim bi türlü banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski