31 Aralık 2013 Salı

kutlu gün.. Mekkenin Fethi

ne mübarek gündür mekkenin fethi....

4 yorum:

  1. O kadr üzülüyorum ki en cahilinden en kültrlüsüne! herkes de bir yeni yıl kutlaması, birine sorsan acaba bugünün gerçek önemini biliyormudur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiiiç sanmıyorum canım,
      Allah sonumuz hayr etsin
      ne kadar özenti bir milletiz anlamıyorum..
      sevgi ve muhabbetle..

      Sil
    2. Ben de anlamıyorum bu kutlamaları ama işin doğrusu ben gerçek drğerini bilmiyordum sayenizde öğrendim tşekkür edeim.sevgi ve selamlar

      Sil
  2. bu tür yayınlara ve uyarılmaya ihtiyacımız var televizyon ve int sayesinde batılılara özenmekle kalmadık nerdeyse onlar bize özenecek duruma geldi Hristiyan papa lar artık Müslüman ve Hristiyan kızları ayırmakta güçlük çekiyoruz hristiynlar hac taksın demiş rabbim biran önce özümüze dönmeyi nasip etsin

    YanıtlaSil

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????