31 Ocak 2013 Perşembe

perde diktim

ne zamandır dikiyor idim şu perdeleri
hastalıktı şuydu buydu derken anca kısmet oldu bitirmek
bakın bakalım nasıl omuş

30 Ocak 2013 Çarşamba

burda dergisi mart 2013/önizleme

bakalım beğenicekmisiniz modelleri
eteği beğendim..

27 Ocak 2013 Pazar

Kırklarelide kar manzaraları

selam
bugün çok güzel kar yağdı burada hatta hala devam ediyor
bu gidişle yarım metreyi geçecek eslem
bir güzel yuvarlandı karda
kardan kız oldu desem yeridir :))

26 Ocak 2013 Cumartesi

aman da aman kızım karne de alırmış :))

selam hepinize 
bugün haftasonu sebebi ile dikişe ara veriyorum mantomu anlatmaya
büyük ihtimal ile pazar akşam veya pazartesi devam edicem
bekleteceğim için şimdiden özür diler
kızımın karnesini paylaşırım..
 bu bir anasınıfı karnesi taabi böle süslü püslü :))
buda karnenin iç kısmı öğretmen gelişimi hakkında bilgiler vermiş..

eslem biraz değişik çıkmış utanmış sanırım fotğraf çekilirken :))
dikiş postlarım ile görüşmek üzere efendim..

25 Ocak 2013 Cuma

manto nasıl dikilir -2

merhaba kızlar..
öncelikle gelen olumlu güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum hepinize
ve manto dikimini kaldığımız yerden anlatmaya devam edelim
 işte yakamızın dikilmiş hali..

24 Ocak 2013 Perşembe

manto nasıl dikilir?

selam kızlar
nasılsınız bakalım size manto dikilişini anlatmaya çalışıcam ama anlaşılır olurmu bilemiyorum
 foto ile bakalım hadi bismillah..
kalıbımızı çıkarıp kumaşımızı kesiyoruz,bu işlemi bilmiyorum derseniz
 burdan öğrenebilirsiniz
öncelikle kestiğimiz parçaları telalama yapıcaz 
tela kesme işlemini çıkardığımız kalıba göre keselim-ki birleştireceğimiz çizgileri kapatmamış olalım
sonra ana parçaları ve omuzları dikelim
benim klapası birleşik bir modeldi sizin modeliniz ayrı ise onlarıda birleştirin 
(klapayı bilmeyenler için resmini alltaki resimlerde paylaştım)

23 Ocak 2013 Çarşamba

perde dikiyorum

     selam kızlar şu ara komşuma perde dikiyorum
bu şemaları şurdaki adresten buldum sizde bir göz atmak isterseniz  buyrun
Perdeler - simetrik sabit palmet ile bol dökümlü etekler
ortadaki volan şeması..
Perdeler - simetrik sabit palmet ile bol dökümlü etekler
alttaki şema yandaki döküm için..
Perdeler - simetrik sabit palmet ile bol dökümlü etekler

 
yazdıklarından çok birşey anlamasamda bu şemalar bana yeterli oldu

şuanda olumlu sonuçlar aldım daha önce hiç böyle perde dikmemiştim 
bitirince paylaşıcam inşaallah..

bugün mevlid kandili..

TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNİN MEVLİD
KANDİLİ MÜBAREK OLSUN
DUALARDA UNUTULMAMAK ÜMİDİ İLE..
 

21 Ocak 2013 Pazartesi

dikiş dikmenin püf noktaları

selam kızlar nasılsınız
bugün diktiğim bir şeyi değilde 3 tane püf noktası paylaşayım dedim
hadi bakalım bilmeyenler için geliyor :)
1-deri kumaşları dikmesi özellikle üzerinden yapılan dikişler her zaman zorlar çekmek zorunda kalırsınız
bunu engellemenin bir yolu varmış bugün yeni öğrendim
derinin üzerine yağlı krem sürüp dikiyormuşuz o zaman çekmemize gerek kalmadan dikiyormuş
bunu muhakkak denicem

20 Ocak 2013 Pazar

MANTO DİKİYORUM

selam olsun hepinize
nasılsınız bakalım
uzun zaman uyuşukluk yaptıktan sonra sizinle dikiş kursunda
 başlamış olduğum mantomu paylaşayım dedim
daha çok işi var tabi kollar takılcak astarıdır süsüdür
çok uğraşıcam ama inşaallah güzel bişi çıkıcak ortaya
model: burda dergisi aralık 2006 
 kumaşı ilginç biraz süet gibi ama süet değil minik tüycükleri var her neyse,
 rengi füme,kemeri kupların arasına diktim aslında bu modelde öle bişi yoktu onu ben ekledim kemeri çıkartmalı yapınca ben kullanamıyorum çıkıyor,kayıyor filan sinir oluyorum
o yüzden böe bişi yapim dedim

17 Ocak 2013 Perşembe

KORSAJLI PİLELİ ETEK

selam
yine bir sipariş ile karşınızdayım kızlar
bu eteği teslim edeli epey oldu ama yayınlamak bugüne kısmet imiş
hastalık sonrası işlere başlamanın vakti geldi artık
siparişler beklio eteğimi yayınlar işime bakarım :))



hadi Allaha emanet olun..

16 Ocak 2013 Çarşamba

KIZIMA ATKI DİKTİM :)

MERHABA KIZLAR
nasılsınız bakalım bugünde kızıma diktiğim atkıyı paylaşayım dedim
iki atkı var biri komşu kızına dikildi
soğuk kış şartları için ikiye katladığım polar ile diktim işte böle bişi oldu
elimde süslemek için malzemem kalmamış bende sade yaptım


hadi bakalım kendinize iyi bakın..

15 Ocak 2013 Salı

BALON KOLLU BEBE YAKA GÖMLEK

SELAM KIZLAR BEN GELDİM :))
Sormayın uzuuun bi ara verdim ama kötü bir grip geçirdim bir haftadır yatıyorum
bloğumlada ilgilenemedim tabi bu gömleği dikeli epey oldu ama
hastalıktan kafamı kaldırıp yayın yapamadım halada tam iyileşmedim
ama artık yeter dedim bu ayrılık!
bakın bakem beğenicekmisiniz gömleğimi
bu gömlek beni yansıtıyor sanki böle ilginç şeyleri çok seviyorum 
kollarına bayılıpta dikmeye karar vermiştim :)
 kolları mankenin üzerinde pek kendini göstermedi ama idare edin artık
kendi kolumu çekme olasılığım yoktu üzgünüm :(



hadi bana çok dua edin ve kendinize çok iyi bakın
bu hayatta en önemli şey sağlık..
sevgilerle...

9 Ocak 2013 Çarşamba

büyük beden etek

selam millet ben geldim :))

bu aralar çok yoğunum bi foto çekip yayın bile yapamadım

ama nihayet sizlerleyim

özlemişim valla :)

sevgili BENBİR bloğunun sahibesi merak etmiş sormuş nerelerdesin diye çok mutlu oldum

canım çok teşekkür ediyorum vefalı arkadaşım benim :)

çok şükür siparişlerimi yetiştirmiye çalışıyorum

böyle güzel dualarını her zaman beklerim canım,tabi aynı şekilde bende ederiiiim<3

gelelim eteğimize

 

 işte böyle düz çan kesim bir etek,sevdiğim bi ablaya diktim güle güle giyinsin inşaallah..
bu arada kendime gömlek diktim,kızıma atkı ve bir sipariş etek daha

şu anda da kandime manto dikiyorum yavaş yavaş hepsini paylaşıcam nasipse

sevgilerimle kızlar..

merhaba herkeseeeee

selam kızlar
yeni bloğuma hoşgeldiniz artık yayınlarıma diğer bloğumda oluşan teknik sorunlar sebebi ile buradan devam edicem en kısa zamanda zamanda görüşmek umudu ile sevgi ve saygilarımla..