selam kızlar 
puantiye aşkımdan dolayı
bu şalı almıştım fakat bir türlü kullanamadım
çünkü ön kısmı ne diğer şallar gibi dik,ne de eşarp gibi oval oluyordu
resmen boneye yapışıyordu oda hiç hoş durmuyordu tabi
köşesinden katladım bağladım gayet güzel ama geri kalan kısım çok fazla
 boynuma dola dola sıcaktan havale geçirecek gibi oldum
yok dedim bu böyle olmayacak aldım elime makası tam ortasından hop kestim
sonra kenarlarından iplik çıkardım püskül oluşturdum
diyeceksiniz küçük olmadı mı evet başörtüye göre 10cm daha kısa oldu ama 
arkadan iğne ile uçlarını birleştirince gayet iyi duruyor
birde bu şal normal şallardan daha büyüktü
her şaldan bu işlem olmaz!
bugünlükte bu kadar,
hadi kalın sağlıcakla..

6 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. iyi günlerde kullan, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ohh ellerine saglik benimde var bitane beni bogan salim gri siyah denesem mi napsam cnm:)

    YanıtlaSil
  3. çokseverim ama nedense kullanamam ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir çözüm yolu bulmuşsunuz. bloğunuzu çok sevdim. iyi ki davet ettiniz ve tanıma fırsatı verdiniz. güzel paylaşımlarda bulunmamız dileğiyle, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ben hiç şal başörtü kullanamam.
    Ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  6. iyi fikir olmuş. kullanamadığın bir parça böylece değerlenmiş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski