BAYKUMAŞ'tan gelen son kumaşlarım,
tabiki yine hepsine bayıldım.
artık sizlere Tekirdağ/Muratlı'dan yazıyorum
takip edenleriniz bilir tayinimiz çıkmıştı  buraya..
yeni evime yerleştim internetimede kavuştum :)
artık benden kurtuluşunuz yok ;p
 bu pembe çiçekli viskon kumaşa bayıldım yumuşacık ve incecik,tam yazlık
kısmetse yaz için dikilecek..
almak isteyen acele etsin çok az kalmış
 Bu kumaş kışlık kazak hırka yapımına uygun,linkini bulamadım sanırım tükenmiş.
 bu kumaşta BAYKUMAŞ'ın o mükemmel penyelerinden
 Bu kumaşta penye değişik desenlerini çok sevdim,
bu da tükenmiş bir ürün..
 triko kumaş,yakın zamanda değerlendilecekler arasında kısmetse inşaallah
bu kumaşta tükenmiş..
 bu kumaşada bayıldım kısmetse inşaallah esleme mevsimlik trençkot dikilecek,
üzgünüm bu parçada tükenmiş  :(
ve bu kumaşta tam kışlık yünlü bir parça
esleme manto olucak,kalıplar hazırlandı bile :)

sevgili hanımlar
BAYKUMAŞ'tan kumaş almak istediğinizde lütfen acele edin
çünkü çok çabuk tükeniyor
haberiniz olsun..
sevgilerle
bol bol dikişler..

2 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Cok guzel gorunuyorlar benimkiler de geldi ama henuz paylasamadim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel kumaşların hepside başarılarınız devamını dilerim :) banada beklerim http://mormurekkepblog.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski