ANNECİKİMİN PARDÖSÜSÜ BİTTİİİ..

Selam kızlar
anneme kışlık pardösü diktiğimi uzun zaman önce paylaşmıştım aslında ama annemin
 hastanede 10 gün yatması beni hem moral hem fiziksel olarak epey yordu o sebeple tamamlamam uzun zaman aldı.Ama nihayet bitti.
sevgili Aysel Melike'ye astarlamasını anlatacağım diye söz vermiştim :(
ama o kadar sıkışık zamanda diktim ki fotoğraf çekmem mümkün olmadı.
çok üzgünüm arkadaşım yaa :((


annem kollarını manşetli istedi bende öyle diktim
manto cebi dikimini buradaki postumda anlatmıştım bakmak isteyen buyursun
arkasına da A pile yaptım
bilgisayarımız da bozuldu şu an tamirde,
şimdi arkadaşın bilgisayarından yayın giriyorum
o sebeple blogtanda uzak kaldım umarım bir an önce tamir olur da
daha sık takipte olurum..
şimdi..hoş kalın hoşça kalın.. :)


Baykumaş ve uzun yokluğumun sebebi..

Selam kızlar
evet uzun zamandır yayın giremedim bi ara baykumaş'tan bir post girip kaçmıştım o kadar.
Annem şeker hastası onun raporunu yenilemeye hastaneye gitmiştik tahlil filan derken sonuçları doktora göstermeye geldi sıra biz raporu beklerken doktor yatış vermesin mi?
annemin şekeri 300'e çıkmış şekeri kontrol altına almalıyız dedi.
neyse yatışı yapıldı annemin ha bugün ha yarın çıkacağız derken tam 10 gün yattı annem
sonuçta şekeri düştü çok şükür,bende bu arada bir ev bir hastane arasında mekik dokudum
bloğuma neredeyse giremedim.
Mevlam tüm hastalara acil şifalar versin,insan orada yatan bir sürü hastayı görüce hem haline şükrediyor,hemde bol bol Dua..
tabi anneme dikmeye başladığım pardösü de yarım kaldım kısmetse yarın onu dikmeye başlayacağım

bu arada beni mutlu eden şey ise Baykumaş'tan gelen bu harika kumaşlardı :)


bu harika kumaşlar için planlarım var elbette
bakalım sıra ne zaman gelecek bu güzelliklere
sevgi ile kalın..

ANNECİKE KIŞLIK PARDÖSÜ DİKİYORUM

Evet sevgili anneme kumaşını geçen sene almış olmamıza rağmen bir türlü başlayamadığım
bir işti bu,kısmet bu güneymiş yapacak bir şey yok
olmayınca olmuyor işte..
nihayet epey bir ilerleme katettim
cepler ve astarlaması kaldı
(astarı hazırladım pardösüye dikilmesi kaldı)
yine de sizinle paylaşmak istedim :)
cep dikimini daha önce burada anlatmıştım bakmak isterseniz buyrun kızlar..
sevgiler..
bol dikişler.. :)

BURDA DERGİSİ OCAK 2016 ÖN İZLEMESİ

Burda dergisi 2016 ocak sayısı ön izlemesini paylaşmış bile :)
bize de sizlere sunmak düşüyor























































modellerin bir çoğu hafif değişik olarak eski sayılarında mevcut aslında..
yorum yapmayacağım diyorum ama yine de duramıyorum arkadaş :)
sevgi ile..