Dikiş makinamızın ampul'u patlarsa tabi ki yeni ampul alıp takarız dimi?
fakaaaat iki ampul aldınız onlarda patladı 
ee ne yapacağız şimdi
tabi ki müthiş Türk zekasını ortaya çıkaracağız :))))
 minik el fenerlerinden alacağız  makina'mızın duyunun yanına bir güzel monte edeceğiz
ister bantla yapıştırın,ister iple bağlayın
 bir güzel sabitle dikten sonra üzerindeki düğmeye basıp dikişimizi dikeceğiz :))
işimiz bitince kapatacağız,pili bitince değiştireceğiz
böylelikle hem makinamızdan ayrı kalmayacağız(servis süresince)
hemde servis ücreti vermekten kurtulacağız(en az 25tl)
yani 5lira ile makinamızı kurtaracağız :))
ben gayet memnunum bir süre ışıksız kullanınca gözlerim kötü oldu
dikişten soğudum ama şimdi devam Allahın izni ile
hadi kalın sağlıcakla..

13 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Alemsiniz valla. Bayıldım fikrinize :)))

    YanıtlaSil
  2. Demokrasilerde çare tükenmezz sözünü hatırlattı:)

    YanıtlaSil
  3. muhteşem fikir tamda benim ampulum de patlamıştı :)

    YanıtlaSil
  4. Çok pratik servis gelene kadar

    YanıtlaSil
  5. Şu an benimki de patlaktı :D denemek lazım

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfetme fırsatı buldum :) Çok güzel bir bloğunuz var :)) Bana da beklerim :)))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Allah senin iyiliğini vesin emi:)))
    Benim makinede bi temassızlık var arada yanmıyor lambası sırf bu yüzden dikişe ara vermek durumunda kalıyordum masa lambası alsam diyordum bende, iyi fikirmiş:)

    YanıtlaSil
  8. Valla çok iyi fikir. Çareler tükenmez, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  9. Güzel, pratik bir fikir ama makine sürekli ampul patlatıyorsa ciddi bir sıkıntı olabilir. Motor zarar görürse hem masraf daha büyük olur hem de makinenden daha uzun süre ayrı kalabilirsin.

    YanıtlaSil
  10. Böyle buluş görmedim. Harika çözüm...

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım bende :) benimki de sürekli patladığı için kalıcı bir çözüm olmuş:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski