Selam kızlar bugün on beş tatilimize adım attık 
ne çabuk geçiyor günler,daha dün anasınıfına başlamıştı sanki
şimdi 2.sınıfta Eslemcik
derslerinin hepsi çok şükür çok iyi tatlı kızımın
bu okul öğretmenler yeniydi bizim için,geçen sene Kırklareli'de idik şimdi Tekirdağ'da
ilk zamanlar çok korkmuştum yeni hayat Eslemin başarısını etkileyecek diye ama çok şükür ki
Eslem yeni Öğretmenini de çok sevdi,Öğretmeni de onu,
başarısında büyük katkısı olan 
sevgili öğretmenimiz Leyla Özüpek hanıma sonsuz teşekkürler



şimdi tüm çocuklara musmutlu tattiller diliyorum
:))


5 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Başarılarıyla hem öğretmenini hem de ailesini mutlu eden Eslem'i tebrik ediyorum. İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tebrikler.. Esmacım seni dikiş etkinliğime davet ediyorum. Ayrıntılar linkte, desteğini bekliyorum. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/01/etkinlik-yapalim-etek.html

    YanıtlaSil
  3. Çok tebrikler.. Esmacım seni dikiş etkinliğime davet ediyorum. Ayrıntılar linkte, desteğini bekliyorum. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/01/etkinlik-yapalim-etek.html

    YanıtlaSil
  4. Allah'ü Teala zihin açıklığı versin. Hep başarılı vatana millete ailesine faydalı işler yapsın inşallah. Çok tatlı cimcime başarılarının devamı dileğiyle çok sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski