YENİ YENİ KUMAŞLAR...baykumaş..

Baykumaş'a yeni yeni harika kıumaşlar yüklenmiş hanımlar
şifonlar viskon kumaşlar hepsi harika..
kumaşları yakından incelemek ve satın almak için..
lütfen buyrun BAYKUMAŞ'a



ANNE TİŞÖRTÜ

Selam kızlar
dikiş makinam bozulmadan önce diktiğim son işti bu
anneme tişört
onuda yayımlayım sonra bakalım ne yapıcam,makinama ne çok alışmışım meğer
onsuz hayat çok boşmuş değerini kaybedince anladım :)
kumaş ; baykumaş'ın o harika penyelerinden
kalıp ; pratik kesim
dikiş makinemi hala servise veremedik çünkü 
singer moderna 2 modeli demirdöküm bir model çok ağır ve oturduğum yerde de singer servisi yok :(
o sebeple merkeze götürmek için eşime ihtiyacım var

DİKİŞ MAKİNEM BOZULDU :(((

Makinamın modeli singer moderna 2 
kendisinden çok memnundum 6-7 sene hiç tamir yüzü görmeden kullandım kendilerini
işaretlediğim düğmesi  kırıldı nasıl olduğunu bile anlamadım oldu işte
şimdi topladım servise vericem inşaallah
umarım servis dönüşü de eskisi gibi memnun olurum kendisinden
Resimler tasaymakina.com'a aittir
(makinamı topladığım için fotoları netten aldım)
makinam tamir olana kadar dikiş yok maalesef :(
şimdilik hoşçakalın

ÇİÇEKLİ PANTOLON ETEK

Selam hanımlar nasılsınız bakalım
sıcaklarla aranız nasıl ? :)
bizde durum vahim ev kuşu olduk vallahi sıcaktan dikiş te dikemez oldum :(
bu çiçekli pantolon eteği ablam için dikmiştim yayımlamak bu güne kısmetmiş.




seve seve,güle giyin ablacım

FUŞYA PEMBE REGLAN KOLLU TİŞÖRT

Selam kızlar
bu tişörtü yeğenim için diktim reglan kollu fakat yakası çok açıktı 
o sebeple yakasına lastik diktim
KUMAŞ; BAYKUMAŞ
Penyesi harikaydı ve rengide bu görüntüde değildi
 fotoğraf çekimim hiç net değil 
telefonla çekiyorum ve onunda görüntü kalitesi düşük :(
reglan kollu yakası kapalı olan bildiğiniz bir model varsa söylermisiniz
epey bi aradım ama bulamadım belkide dikkatimden kaçmıştır..
sevgilerimle kızlar..

ŞİRİN KIZ ÇOCUK MAYOSU

Selam hanımlar kızıma denizde giymesi için mayo diktim
hazır satılan çocuk bikinilerini giydirmek istemedim
çocuk ta olsa o kadar açık kıyafeti uygun bulmuyorum
gelelim mayomuza :)
kumaşım ; Baykumaş'ın incecik penyelerinden
kızımın atletini kullanarak biçtim tamamen pratik dikim 
 altına da mini bir baksır diktim kol oyumlarına biye geçtim
omuzlarından bağcıklı oldu
çoktan denize gidilip giyildi bile :))
hadi kalın sağlıcakla..