Burda dergisinden uzun zamandır bir çok model diktim
kalıplarından memnunum fakat tesettürlü oluşumdan dolayı
yakasını kolunu hep düzeltirim
kışlık modellerde o konu da sıkıntı yaşamıyorum sadece..
şöyle bir geriye baktım da
bir zamanlar ne kadar da aktif dikiş dikiyormuşum
kendi kendime özendim valla..
altta izleyeceğiniz videoda sadece bir kaç model var
diğer diktiğim elbiselerin bir kısmını burda dergisin hangi sayısı ve hangi model olduğunu yazmayı unutmuşum 
o sebeple yayıma koymadım 

ve tabi pratik olarak diktiğim elbiseler de mevcut
onlarda yayım dışı :(

İki çocuklu olunca işler zorlaştı
dikiş dikmeye vakit pek ayıramıyorum
küçük kızım Esil Sena 1 yaşında ve felaket bir karıştırıcı:))
onunla dikiş dikmek işkence
aman onlar iyi hoş olsun da dikiş her zaman dikerim Allahın izniyle..
şimdilik hoşça kalın..

Post a Comment

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski