Selam herkesee
Tabi beni duyan varsa😔 evet biliyorum çok uzun zaman oldu yayın Girmeyeli
Neden mi yazamıyorum en büyük suçlu benim minik kızım Esil cik
Çoook cadı ama bir o kadarda tatlı yavrum
Biraz fazla yaramaz çooook dağınık ve dağıtıcı,yani mutfak malzemeleri ni banyoda,banyo malzemeleri ni mutfakta,odalarda bulabilme ihtimalim çok yüksek heryer hey yerde ne durdan anlıyor
Ne kızmaktan(hoş çok kızamıyorum da)
İşte böyleyken böyle
Bana dikiş dikmeye imkan pek kalmıyor
Bi aralık bulunca makineye yapışıyorum😂





Bu da o zaman zaman makine başına geçince büyük kızım Eslem için diktiğim etek
Güle güle giyinsin güzel kızım
Şimdilik hoşçakalın
En kısa zamanda tekrar buralarda olmak ümidiyle
Allah'a emanet olunuz efendim
Sevgi ile..💕💕

Post a Comment

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski