kışlık etek..

selam ben geldimmm
arayı çok açmıcam dedim ve geldiiim :)
bu eteği c.ts günü sevgili tuğba için diktim
kumaşı oldukça kalın,kış aylarında sıcacık tutacak cinsten..
güle güle giyin tuğbacım :)


eslemede elbise diktim
 onuda,kısmetse yarın yayımlarım inşaallah..
bu aralar hamaratlığım tuttu aman nazar değmesin maaşallah deyim kendime :))
 modelimiz aslında korsajlı ama kumaş desenli olunduğundan belli olmuyor
şuan elimde yine tamirat işleri var,sonra etek var elbise var sıra ile hepsini yapıcam inşaallah
hadi kalın sağlıcakla...

18 yorum:

  1. vuhuhu bayıldım ablacım maşallah ne hamaratsın imrendim amaaaa :) gaza getir beni kumaş bulabilirsem basitinden kloş etek denemek istiyorum :)
    eline sağlık bu arada çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol bitanem,
      kumaş satılmıomu sizin orda
      canım yaa üzüldüm bak buna :(
      baykumaştan almayı düşünürmüsün kumaş?

      Sil
  2. Çoook beğendim kumaş harika, model süper özellikle kapalı yırtmaç detayına bayıldım :) güle güle giysin ;)

    YanıtlaSil
  3. Hamarat arkadaşım benim maşallah sana elerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım benim çok sağol yaaa :))

      Sil
  4. Ellerine sağlk Eslem harika olmuş bence.. Tuğba hanım güle güle giysin..

    YanıtlaSil
  5. aman aman maşallah, nazar değmesin.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. kumaşı çok güzelmiş, eline sağlık şeker... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler şekerimmm ;)))

      Sil
  7. Çok güzel olmuş yaa :) Hele rengii tam benlik :)

    YanıtlaSil
  8. Pembiş pembiş çok güzel iyi günlerde giyersin inşallah

    YanıtlaSil
  9. Rengi ve uzunlaması çizgileri daha belirgin güzel bir ekose tarzı etek olmuş.
    Sevdim.Elinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  10. Hem güzel hemde becerikliymişssin esmacım:) ellerine sağlık çok muntazam olmuş:)

    YanıtlaSil
  11. Rengi benimde çookss hoşuma gitti kumasin cinsini ogrenebilir miyim¿ giyicek olan bayanda iyi gunlerde giysin :)

    YanıtlaSil
  12. bencede çok güzel vede çok yakışmış canım

    YanıtlaSil

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????