selam kızlar nasılsınız bakalım
bugün komşum kızının pantolonunu getirdi
pantolon renkli kot belini daraltamazmıyız dedi bende çareyi
arka bele lastik dikmekte buldum çünkü kotların kumaşlardaki gibi yanlardan girerek daraltamıyoruz 
spor dikişleri var zımbaları filan olmuyor 
neyse gelelim sadede  işlemi yaparken bilmeyen arkadaşlarım vardır belki dedim
bi post hazırladım
hadi bismillah..

 öncelikle arkada kayış bantlarının ortasındaki dikişleri söküyoruz(1)
sökünce bel bandı biye şeklinde dikildiği için çift taraflı sökülüyor izi kaybetmemek için arkada kalan kısma teyel aldım..4e kadar olan resimler


lastiği söktümüz yere kadar uzatıyoruz sonra ikiye katlayıp yarısını kesiyoruz..
lastiği resimde görüldüğü üzere (7-8) iğneliyoruz..
sonra iğnelediğimiz yerlerin üzerine dikiş atıyoruz,
ileri geri sağlamlaştırma yapmayı unutmuyoruz ki sökülmesin..
sonra gerdirip tam ortasından iğneliyoruz..
 sonra gerdirerek dikişimizi atıyoruz..
son kapatma dikişini de atıp işlemi tamamlıyoruz..
işte sonuç..
beğendiniz mi acep....???

22 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. dikiş dikmeyi bilenler için çok pratikmiş gerçekten bizler için ise her halükarda terzi yolları görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende haklısın tatlım,
      e napçen herkes dikiş dikse biz nerden para kazanıcaz dimi :)))))

      Sil
  3. kalçası oturupta beli bol gelen gıcık pantolonlarım için birebir hemen uygulamayı düşünüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay gele tatlım,
      hazır giyimde oluyor öyle benimde çok sık karşılaştığım bi problemdi ama artık değil :))

      Sil
  4. Harika pratik bir çözüm ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Bloğunu yeni keşfettim bana da beklerim
    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  6. Canım Esmam, çok faydalı bir paylaşım olmuş, sağol bitanem:)
    vakitsizlikten ölüyorum:( uzun kalmak isterdim, ama kaçıyorum:)
    selam, sevgi ve dualarımla....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek tatlım valla seni çook iyi anlıyorum canım zaman bize yetmiyo
      koştur Allah koştur :)
      sevgi ve muhabetle canım benim..öpüldün..

      Sil
  7. esma hanım benimde pantolonlarım bol geliyor. size göndersem yaparmısınız? :)

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım bu fikre süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. çok açıklayıcı olmuş tabi ama gelde bunu uygula:) terziye götürmekten başka yol yok benim için:(

    YanıtlaSil
  10. Ah bir o kadar becerikli olup da yapabilsem. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaallah canım ama o beceriklilikten değil, merak varsa sende yapabilirsin tatlım :)

      Sil
  11. imreniyorum böyle dikenlere cok güzel yapmissin :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  12. çok guzel bilgiler ar tesekkurler bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski