selam kızlar
nihayet burada  bahsettiğim elbisem bitti
araya başka işler filan girince uzadı biraz
nese elbisemi beğenecekmisiniz bakalım :)




 kollarını azcık volanlı yaptım
buda arkadan görünüşü kızlar..
şimdi sıra şurada bahsettiğim kumaşı dikmeye geldi
yarın model araştırıp başlıcam inşaallah
bunlarda yeni sipariş kumaşlar
üçüde etek olucak
bunları evde dikiyorum elbisem dikiş kursunda dikilecek
en üstteki somon rengi dantel
sol alttaki yeşil kumaş
sağ alttaki de koyu bordo aslında renkleri farklı çıkmış foto da
hadi bana kolay gele
çok işim var çoook :)
(Allah -isteyen herkese- versin:)


76 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. çok güzel olmuş bence. ben beğendim güle güle kullanın. elbiseye bakılırsa fizik manken gibi sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım,
      biraz öle sanırım canım ama boyum kısa :)))

      Sil
  2. Bayıldım bu elbiseye!!! Bende istiyorum Esmaaa :)) Hımmm fizik konusu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok sağol,
      eğer kilolu gösterir dersen sadece ön kısmı pileli çalışıp arkasını düz çalış olur tatlım :)

      Sil
    2. teşekkür ederim canım :) bu modeli burda da ilk gördüğümde bayılmıştım ama 44 bedene kadardı yanılmıyorsam üzülerek vaz geçtim. dediğin gibi deneyeyim bakalım :) Ha bir de kuması ne Esmacım elbisenin pileleri göstermiş.

      Sil
    3. canım ya kumaş isimlerinden de pek anlamıyorum biraz kalın ve esnek olmayan bir kumaş bu
      hafif esnek bir kumaş ile dikmeni tavsiye ederim bu kumaşın dikimi zordu..

      Sil
  3. Kaç bedensin canım sen? :) Neyse yazma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tahmin edersin canım,manken kadar zayıf değilim ama çok fark ta yok yani :))

      Sil
    2. Kırkbir kere maşaAllah:))

      Sil
  4. kadının çok uzunu çok makbul değil zaten. bende kısayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem minyon olmak insanı küçük gösteriyor :))
      bize avantaj ;)

      Sil
  5. çoook güzel olmuş yaa güle güle giyin

    YanıtlaSil
  6. rengide modelide çok hoşmuş ellerine sağlık...
    işin ustasının yaptığı başka oluyor valla jilet gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfirullah tatlım valla senin işlerde süpppper..
      çok teşekkürler canım :)

      Sil
  7. elbise çok güzel yalnız sıradikini yaparken anlatımlı resim koysanız ne güzel olur bilemezsiniz minnettar olurum valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle dikiş kursunda diktiklerimi pek foto çekemiyorum canım,kalabalık filan ortam müsait olmuyor elimden geldiğince çekim yapmaya çalışıcam canım,sevgiler..

      Sil
  8. Esmacım bir şey sorabilirmiyim yaa! kusura bakma vaktini almak istemezdim ama. Şimdi ben şu anda Malezya modeli dikiyorum ya üstü bitti sayılır sadece yakası kaldı.
    Eteğini bloğuma koyduğum videoya göre keseceğim şimdi ama karar vermedim. Üstünü boydan kestim diktim. Eteğin modeli enden eteği enden kessem olurmu? önceki gün kesmiştim resmi var bir bakarmısın canım yaa şu anda fikrine çok ihtiyacım var! öptüm canım

    YanıtlaSil
  9. Waovvvvvv çok beğendim modeli , anacım benim dergide hiç dikkatimi çekmemiş bu :D valla kumaş ve dikim harika , ellerine sağlık cancazım :D , devamlı diktiğim pileli eteğimin kalıbına benziyor , bende bir abiye tarzi dikicem bu model iyi oldu uzun halini görmem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay nası kaçmış senin gözünden bu model tatlım tamda seni anlatan bir model aslında pile pile :))
      senin pileli eteğine benzer bir model etek dikiyorum şu an sipariş bakalım onu nasıl bulucaksın :)
      cancazım :D

      Sil
  10. Bayıldım renginede modelede hayalimde böyle bir elbise vardı..
    Çok güzel ellerine emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. ellerize sağlık eslemmm :) hanım..şu pile işini hiç anlamıyorum..bu arada dikişleriniz çok temiz ve itinalı ne güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol ceydacım :),
      pile işi çok kolay ya yapamıcan bişi değil
      sen bu gidişle bizi sollarsın maaşallah ne güzel kendin kalıp çıkarıp dikiosun..
      Allah daim eylesin.. :)

      Sil
  12. Bu modeli bende beğenmiştim dergide.Üst bedende pile payları aynen duruyor ya kaba bi his vermiyo mu?Ön ve arka iki kat gibi.O biraz beni düşündürmüştü.Model gerçekten güzel, ellerinize sağlık iyi, günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım,
      pile paylarına yakadan aşağı overlok çektim belin 5-6cm üzerinde bitirdim o kabalıktan kurtulmuş oldum
      anlaşılır oldumu bilemedim istersen foto çekip yayınlayım canım..

      Sil
    2. Gayet anlaşılır oldu.Yaparsam bende senin gibi yaparım zaten.teşekkür ederim :)

      Sil
  13. :) Ne desem bilemedim muhteşemolmuş :)

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık,harika olmuş.kumaşını merak ettim,çok güzel durmuş.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım,
      kumaş ismini bilmiyorum valla kalınca ve esnek olmayan bir kumaş,ama elbisede hafif esnek kumaş tavsiyemdir rahatlık açısından..
      sevgiler..

      Sil
  15. maşallah elbisen harika olmuş.güle güle iyi günlerde eskit.maşallah fizikte uygun olunca diktiğin yakışır.esmacım çekiliş yapıyorum katılırsan çok mutlu olurum.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler tatlım,
      tabi katılırım severim çekilişleri :))

      Sil
  16. süper olmuş dikişlerin düzgünlüğü buradan bile öyle belli oluyor ki :) güzel günlerde giyin somon rengi dantele bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım çok mutlu oluyorum böyle yorumlarla :))
      dantele bende bayıldım ama benim değil maalesef :((

      Sil
  17. bayıldım.harika olmuşçok çooooook güzel.güzel günleriniz olsun inşallah:))

    YanıtlaSil
  18. Esma hanim cok hos olmus elbise cok begendim ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  19. Rengi de modeli de süper, buna benzer bir elbise dikmişti annem bana eskiden, zevkle giydim, güle güle giyin siz de, ellerinize sağlık ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkürler :))
      sevgilerimle..

      Sil
  20. blogunu takibe aldım :) çok eğlenceli güzel işler yapmışsın ellerine sağlık bende beklerim bloguma :) http://sekerlicayim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki hemen geliyorum sevgilerimle canım bloğuma hoşgeldin:))

      Sil
  21. Çok güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuş. Ben de siyah bir elbise dikme niyetindeyim. Bu arada reklamlarınız hayırlı olsun.. Sizden gördüm hemen kayıt oldum. Nasıl bir sistem sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım,reklamların hayırlı olsun bol kazançlar,fena değil bence :))

      Sil
  23. ellerinize sağlık...
    süper olmuş...
    elbiselere bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım farklı severim elbiseleri :))
      teşekkürler
      sevgiler..:)

      Sil
  24. Ellerinize sağlık;
    Paylaşımlarınızı sürekli takip ediyorum ama bir türlü yorum yazamamıştım. bu elbiseyeyse bayıldım, hem de benim tarzım ve rengim olmadığı halde:) Güzel günlerde giyin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler tatlımm
      sevgilerimle.. :)

      Sil
  25. Ellerine sağlık canım
    Çok zarif bir model görüntüsü var
    Kumaş tok bir kumaş mı kalınmı
    Renk de bu havayı vermiş modelle birlikte
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. çok çok şık duruyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  27. bende dıkıs dıkıyorum elbıse dıkıcem bu cok hosuma gıttı ama kalıbı lazım nasıl dıkmem gerektıgını bılmıyorum acaba kalıbını yayınlayabılırmısınız yada maıl atsanız bana cok sevırım sımdıden cok tesekkur edıyorum

    YanıtlaSil
  28. Yaaaa... Çok güzel olmuş, elleerinize sağlık. Bende bu modeli çok beğenmiştim ama dikebilir miyim bilmiyorum. Model kolay mı? Benim gibi acemi birisi dikebilir mi?

    YanıtlaSil
  29. Esra hanım, elbiseye bayıldım, o elbiseden istesek 40 beden dikebilirmisiniz, kumaşın aynısı toz pembe renginden istesem, yada mint renginden, olurmu.Tam düşündüğüm gibi bir elbise, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  30. Esra hanım, ellerinize sağlık, dışarıya dikiş dikiyormusunuz, eğer dikiyorsanız bu elbiseden istesem, renk olarak da açık pembe veya mint yeşili istesem olurmu.

    YanıtlaSil
  31. Çok muntazam dikmişsiniz. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  32. renk,model,dikim harika..çok asil bi kıyafet olmuş..bayıldım doğrusu elinize sağlık..aynı renk tül kumaştan kollarına ve yakasına süsler yapılsa (yaka kolye gibi) da çok hoş olur..güle güle giyinin inşallah..

    YanıtlaSil
  33. bu elbisenin kılllarını yarım turvakal olarak dantel yaparsak ve bide boyunu kısaltıp mini yapıp beline incenik bir kemer taktım mı günlük elbise olur çok güzelmişş elinize saglık

    YanıtlaSil
  34. Gayet şık görünüyor, tam istediğim model, arkasının düz olmaması güzel. Elinizie sağlık ;)

    YanıtlaSil
  35. rengi de modeli de çok güzel olmuş. ellerinize sağlık. Ben henüz bu kadar detaylı dikemiyorum. acemiyim kendi kendime öğrenmeye çalışıyorum kısacası. sizi takibe aldım. güzel paylaşımlarınızı takipteyim

    YanıtlaSil
  36. süperrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  37. bayıldım elbisenizee :)) güle güle giyin. bende dikmeyi düşünüyorum benim için güzel fikir oldu :)

    YanıtlaSil
  38. çok güzellllllllllllllll

    YanıtlaSil
  39. süper elbise harika olmuş

    YanıtlaSil
  40. Allah'ım bittim elbiseyede dikişin kusursuzluğunada bende dikmeye çalışıyorum ama bir türlü beceremedim ya kol dar oluyor ya elbise kafayı yicem.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler kardelen hanım, ilk zamanlar öyle oluyor maalesef,dikiş işi sabır işi allah hem sabır hem kolaylıklar versin size,
      sevgilerle..

      Sil
  41. Bayıldım elbiseye. Rengi, kesimi muhteşem. Ellerinize sağlık. Ben de heveslenip küçük bir dikiş makinesi almıştım. Lavanta kesesi falan diksem razıyım ben :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah zamanla sizde öğrenirsiniz,bloğuma hoşgeldiniz :))

      Sil
  42. O kadar yorum yapılmış ama ben de yapamadan geçemicem, ellerinize sağlık harika olmuş..
    bloguma da beklerim,
    dilekcebutik.blogspot.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  43. bayıldım elbiseye.. ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  44. Selamlar harika olmuş bu:)
    Şu dikiş kursu olayını anlamadım,hoca mısınız?bir öğrenci bu kadar muntazam bir iş çıkarabilir mi acep:)?
    Ben de şu an kursa gidiyorum acep bu hale gelir miyim?
    http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  45. etek boyunu nasıl uzattınız rıca etsem acıklar mısınız

    YanıtlaSil
  46. etek boyunu nasıl uzattınız rıca etsem acıklar mısınız

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski