bende katılmasam olmazdı
beklerim a canlar :)
takip için sol köşeye veya buraya tık tık

3 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. yeni blogger arkadaşlara öğretmek lazım değil mi :)
    mesellaaaaa blogvin ne demekkkkk:/
    ne işe yarar? ben gibi bilmeyenlere yardım edersiniz sanırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimde çok fazla bilgim yok ama şöyle söyleyim
      Google Reader' diye bişi vardı bilirmisin bilmem blogları izlediğimiz yer,
      şimdi o kapanıyormuş bloglovinden takip edilecekmiş
      bende kusur kalmayıp katıldım hemencecik sende katıl canım bi sakıncası yok
      sevgiler.. :)

      Sil
  2. canım ben özl üye olmadı baktım benimde bloglovin sayfam var. kendiliğinden oluyormu. face hesabı soruyor takip etmek için benim facesim yok.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski