Selam kızlar A1012'e gelen singer overlok makinesini bilmeyeniniz yoktur
onu alma şansına henüz sahip olamadım ama annem aldı orada iken yeğenlerime
tayt ve pijama diktim
a101 overlok makinası
Resim http://dikisdunyam.blogspot.com.tr/'alıntıdır.
                                                                                 
                        ara dikişlerini overlok makinesi ile diktim daha esnek ve güzel oldu.
dikişinin sağlamlığını bilemiyorum çocuklar kullandıkça patlama yapacak mı bilmiyorum
                       henüz bir şikayet almadım,dikeli epey oldu.(15 tatilde dikmiştim) 
 tayttan iki tane diktim,düz makine dikişini sadece bel ve paçaların da kulladım
çok kısa bi süre içinde diktim ben memnun kaldım
ileride kendime de alabileceğim bir makina bu 
şimdilik sevgilerle..

9 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Niyetimiz var birtürlü alamadım bende güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. ben dikiş makinası aldım singerin daha taksitleri bitmedi:(
    güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Ben de geçen sene aldım bu makinayı ve çok memnunum benim diktiklerimde şimdiye kadar patlama falan olmadı ama sonra ne olur bilemiyorum tabii:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycan hanım bende bu ovarlok almak istiyorum evde terzilik yapıyorum sanayi tipi düz makina var 11 nisanda geliyor a101 e kararsızım memnun kalirmiyim.

      Sil
  4. Anneciğin Güle güle kullansın canım büyük kolaylık oluyor. InşaAllah sanada almak nasip olur sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş emeğine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan keyifli dikişlerin olsun cnm.

    YanıtlaSil
  7. Esma'cığım işin dikiş dikmekse :) benim ceket etkinliğime katılmanı rica ediyorum beni yalnız bırakmayacağını düşünerek sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Almak istiyorum sonra vaz geçiyorum. Bakalım ne zaman kısmet olacak. :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski