merhaba sevgili hanımlar
sizinle kendim keşfetmiş olduğum kumpiri paylaşmak istedim,
belki dikiş içinde ne alaka diyebilirsiniz ama biz ailecek çok severek yiyoruz dedim ki sevgili izleyicilerimlede paylaşim =),
bu sabah kahvaltıda yaptım sonra hemen foto ladım bakem sizde beğenicekmisiniz..
öncelikle patatesleri haşlıyoruz (ben 4 tane kullanıyorum) sonra rendeleyip tencerede arzuya göre tereyağ,tuz katıoruz, tereyağ eriyince yağlamış olduğumuz borcam tepsiye yayıyoruzüzerine kaşar peyniri  rendeleyiiiip,,,,


 daha önceden 200 derede ısıttığımız fırına veriyoruz, işte fırından çıktıııı =)






sonra kesip üzerine mayonez ketçap döküüüüp afiyetle yiyoruz =D
isteğe göre turşulu, soslu da yapabilirsiniz,ben böle seviom..afiyet ola
DİKİŞE MOLA ŞİMDİ YEMEK ZAMANI =D

4 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Ellerine sağlık
    Bende bunun bir değişiğini yapıyorum , haşladığım patatesi rendeleyip içine yanen kaşar ve tereyağı rendeliyorum biraz ve doğranmış , morlahana , havuç , mısır , sosis vs ekleyip biraz yoğurup fırına veriyorum , üzeri kızarınca çıkarıp keççap mayonez yada sarımsakalı yoğurt döküyorum . :)

    YanıtlaSil
  2. eminim senn yaptığında çok güzeldir cnm,afiyet ola bi ara denerim :)

    YanıtlaSil
  3. tatlım ya çok leziz görünüyor,süpersin olsada yesek :)

    YanıtlaSil
  4. Eline saglik.
    Bende hasladigim patatesleri birazda firinliyorum ki böyle pul pul olsun istiyorum :) Sonrasi zaten patatesler firindan cikinca ortasini acip herkes ne seviyorsa doldurmak kaliyor :)

    Kumpir hic hayir diyemediklerim icinde :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski