MERHABALAR HEPİNİZEEEE...


İŞ YOĞUNLUĞUM SEBEBİ İLE BLOĞUMLA ÇOK İLGİLENEMİYORUM BU ARALAR AZ ÖNCE Bİ FIRSAT BULUP AÇTIM VEEE ÇOK MUTLU OLDUMMM :)
SEVGİLİ TOKİDEKİ SES ARKADAŞIM BENİ ÇOK YÖNLÜ BLOGGER ÖDÜLÜNE LAYIK GÖRMÜŞ KENDİSİNE TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİP SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM.. 
BU ÖDÜLÜN  BİR DE KURALLARI VARMIŞ ;
1- BU ÖDÜLÜ 11 BLOĞA GÖNDERİN
Bu ödülü 11 arkadaşınıza göndermelisiniz


2-ÖDÜL ALDIKLARINI GİDİP BLOGLARA HABER VERMENİZ GEREKİYOR
Tabi haberdar olmaları için bunu bildirmeliyiz canlarım..


3-KENDİNİZLE İLGİLİ 7 GERÇEĞİ PAYLAŞIYORUZ
hımm ne desem ki şimdik :)


ben gezmeyi çok severim (özellikle eşimle el ele:),


dikiş dikmek benim için bir hobi değil tutkudur,


bulaşık yıkamayı hiç sevmem.. Allahtan bulaşık makinasını icat etmişler :)
ve her kadın gibi ütü yapmayı da sevmem..maalesef bir ütü makinası yok :(


çok konuşkan bir yapıya sahibimdir,insanlar ile çok çabuk iletişime geçerim fakat dost olmam için kafa yapımın uyması şart.!


farklı olmayı severim,bu sebeple kıyafetlerimi çizer tasarlar dikerim..


övgü dolu sözler beni çoook mutlu eder ama eleştiriye pek açık değilim..


vee  ayıptır sölemesi çok sıcak kanlıyımdır :), 
tanısanız eminim çok seversiniz :D....


EVEEET ŞİMDİ GELELİM BENİM SEÇMEKTE ÇOK ZORLADIĞIM ÖDÜLÜ YOLLADIĞIM ARKADAŞLARIMA..
zeynep&zeynep
purple violet
sedaaa...
MODAVESAİRE
BETÜL ÖZBİR
buram buram kekik kokusu
dikisdikiyorum
hayat akıp gidiyor...
Biç Dik Giy

Kübra'nın günlüğü
işte benim ,küçük dünyam

TEKRARDAN TOKİDEKİ SES 'E TEŞEKKÜRLERİMİ SUNAR,HEPİNİZE SAĞLIKLI MUTLU UMUTLU GÜNLER DİLERİM..
SEVGİLER....

12 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. canım ödülü alıp cevapladığın için nezaketinden dolayı teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim tatlım valla seve seve cevapladım,çok eğlenceliydi..tekrardan teşekkürler cnm :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim bende layık bulduğun için canım.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Çok mutlu oldum canım.:))
    Çok tsekkurler...
    Hatırlanmak çok guzel ...
    :))
    Aldım basım üstüne koydum bu guzel ödülü...
    Öpüyorum seni.
    Muhabbetle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu olmak mutlu etmek çok güzel şeyler cnm mutlu ettimse ne mutlu bana
      sevgili birtutam kekik,sevgi,muhabbet benden tatlım,öptümm :)

      Sil
  4. :) ayy ne güzel bu ödüllendirmek ya insanı gerçekten mutlu ediyor teşekkür ederim layık gördüğün için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil tatlım,bende sevinmene çok sevindim,öpüldün sevgiler.. :)

      Sil
  5. aaa efeniiim yaa ne kadar nazik bir davranıştır bu yaa:) öpüyorum sizi çook sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. rica ederim efenim yaaa :)
    bende çok öpüyorumm tatlım,
    sevgi ve muhabbetle...

    YanıtlaSil
  7. çok çok teşekr ediyorum aynı yazıyı ben de yazdığım için, sadece ödülümü alıyorum, ve kasıla kasıla kaçıyorumm:)))sevgiler saygılar efenim:))

    YanıtlaSil
  8. merhaba biraz geç oldu ama bir süredir internet probleminden dolayı bloğuma uğrayamadım. Ödül için çok teşekkür ederim. Layık olmaya çalışacağım inşallah:)) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski