selam kızlar 
şeytanın bacağını kırdım ve dikişlerime Bismillah dedim sonunda
yoğun geçen günler beni dikişten epey uzaklaştırmıştı ama çok şükür artık dikmeye başladım
bluzun kumaşı KUMAŞMANYA.COM'dan
çok güzel bir penye ne yapsam bu güzel kumaştan derkene
sevgili komşum Nurdan hanımda bir model gördüm hem pratik hem çok şık


sevgili mankenimin kolları olmadığı için model tam olarak kendisini göstermedi
insanın üzerinde çok daha güzel duruyor..
bu arada bu kumaşı yollayan kumaşmanya.comun sahibesi Handan hanıma çok teşekkür ediyorum 
kumaşı gerçekten harika..
gelelim yapım aşamalarına..
kumaşı ikiye katlayıp 85'e 60cm kesiyoruz
sonra bir kere daha katlayıp yaka için 10cm hafifçe oyup kesiyoruz
sonrada bel kızmını dar tutup kola doğru yarasa kollu tişört gibi kesiyoruz
yakasının ön kısmını biraz daha oyup kesiyoruz
sonra heryerine overlok geçiyoruz,
overlok makinanız yoksa,ince bir şekilde kıvırıp dikebiliriz
bluzun bel kısmından yukarı doğru çizgi çekip  kol boşluğu kalacak yere kadar iğneleyip dikiyoruz

bitmiş hali bu şekilde oluyor,çok kolay, pratik ve şık bir bluzunuz oluyor..
sevgiyle kalın efendim..

15 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. sizi mimledim. soruları cevaplarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş en kısa zamanda yanıtlıyacağım,sevgiler..

      Sil
  2. ne tarz kumaş kullanırsak daha başarılı sonuç elde edebiliriz acaba çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ince ve dökümlü kumaş olması lazım canım,çok teşekkürler..

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)) Hemen deneyeceğim teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş duruyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. __ooo__(◔‿◔)__ooo__

    Zen byML...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş,mutlaka deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  7. ben de böyle bişeyin anlatımını arıyordum...isabet oldu..yapabilirsem benimkini de paylaşırım sizinle..

    YanıtlaSil
  8. Ben çok beğendim. Ellerine sağlık çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  9. anaaaa bende yaptım aynı yöntemle bir tunik ama kolları falan biraz farklı. hatta giyiyorum şuan :) paylaşim bari bende. çok basit oluyor bu kalıbı dikmek. kol takma derdi falan yok. çok güzel olmuş. yaka oymak için aynı yöntemi kullanıyor olmamız da çok hoşuma gitti :) acaba yanlış mı yapıyorum diye düşünüyordum. doğruymuş demekki ;)

    YanıtlaSil
  10. Cok guzelmis canim ellerine saglik,ben bu ara yayin giremiyorum,dikislerim bol ama hepsi siparis ve tadirat,hani soyle kendim bicdim diktim deyil,o yuzden blogumu boslamisim bayaa.ama sizleride takipteyim canim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski