Fena değil gibi dursada çok basit modeller var sanki
bakalım siz ne düşünüyorsunuz?




5 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. sayfa 40 taki elbise azıcık daha dar ve uzun olsa güzel olurdu :D bence güzel modeller var

    YanıtlaSil
  2. Ben beğendim en azından burada dergisinden çok çok iyi.. Aldım zaten :)))

    YanıtlaSil
  3. Dergiyi çıktığından beri takip ediyorum. Burda dergisine rakip çıktığı için çok sevindim :) Derginin aylık yayınlanmaması 2-3 ayda bir yenileniyor ve içerik ve model sayısının azlığı beni üzdü:( Yabancı yayınlarda ya da bloglarda çok daha iyi yayınlar görüyorum. Sanırım Türkiye de ki yayıncıların artık ciddi bir dikişle ilgili potansiyelin ülkemizde de olduğunu fark etmesi gerekiyor. Yabancı yayınlarında Burda gibi yayınlanmasını diliyorum çünkü diğer türlü almaya kalkınca euro hesabıyla dergi 15-20 tl yi hatta daha da yüksek fiyatları bulabiliyor. Birde Vogue 3-4 modelli poşet kalıpları var onlardan da gelsin lütfen deyip burdan sizin vesilenizle hepimiz adına diliyorum.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum size. Burda dergisini yıllarca her sayısını aldım ve ciddi paralar ödedim. Türk kadının sokakta giyebileceği çok az model var burda dergisinde ve dahası alman ölçüleri bizim vucut tipimize asla uymuyor. Onların diz kapagı diye belirledigi yer bizim ayak bilegimize geliyor 😂

      Sil
  4. sana bir ödül verdim kiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski