Selam kızlar bu postu hasta yatağımdan yazıyorum
çok hassas bir bünyem var çok çabuk hastalanıyorum bu sefer ateşimde yükseldi.
Başımda bir ağırlık taşıyor gibiyim çok zor gerçekten yatmaktan sırtım ağrıyor ama ayakta da duramıyorum,
neyse inşaallah bir an önce iyileşip sahalara dönerim diye dua ediyorum,sizde dua edin olur mu?
Baykumaş.com yine harika kumaşlar yüklemiş sitesine sizinle paylaşmadan edemedim
ben herzaman ki gibi bayıldım kumaşlara
Kumaşları incelemek ve yakından incelemek için buyrun;
tek tek link veremediğim için üzgünüm hanımlar hastalığımdan dolayı,
lütfen mazur görün :(
sevgi ve sağlıkla kalın..

1 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Çok geçmiş olsun umarım geçmiştir..
    Kumaşlar birbirinden güzelmiş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski