Evet hanımlar beyler
bloğunuzda linkwithin yerine
ENGAGEYA kullanın niye derseniz hem linkwithin yaptığı benzer yazılar eklentisi görevini sunuyor hemde sponsor reklamları sayesinde para kazandırıyor,yani alttaki görsellerden bir tanesi sponsor reklam oluyor,bloğundan az uz birşeyler kazanmak bir çok kişinin hayalidir,
diye düşündüm ve sizinle bu konuyu paylaşmak istedim.
ENGAGEYA giriş yapıp istediğiniz widget (kare,dikdötgen,yuvarlak veya slayt gösterisi)
tarzında oluşturup sitenize ekleyin.
ben sevdim umarım sizde seversiniz..
sevgiler...

4 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Uzun süredir arayıstaydım güzel bir tesadüf oldu bu paylasımını görmem, tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. tıklanmalar olmuş sadece %delik değerler gösteriliyor neden acaba?
    siz herhangi bir gelir elde ettiniz mi buradan?
    Motorcu Kadın
    www.motorcukadin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk zamanlarda iyi olduğunu düşünmüştüm ama biraz kullanınca bir ayda 1,75$ kazanınca bıraktım
      saçma geldi açıkçası..sonrasında sildim

      Sil
  3. Ben Kulanıyorum Günlük 19 $ Civarı geliyor iyi bir sistem
    Siteme beklerim
    www.wid10.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski