Selam kızlar dün Eslem'e ikili takım diktim 
bluz kumaş; triko kumaş baykumaş'tan
pantolon kumaş; kadife baykumaş'tan
aynı kumaştan eşime de kazak diktim baba kız takım oldular :)
onu da yarın yayınlarım kısmetse..
bluz kumaşını da kadife kumaşı da çok sevdim 
kadife kumaştan daha var ondan kısmetse kendime tayt dikeceğim
 Eslem hanıma poz verdirme k çok zor maalesef
şımardıkta şımardık
bende yüzünü çekmedim surat hareketleri müthişti :))

 en sonunda yeğenimle birlikte olunca gülen yüzlü foto çekebildim 
onda da duruş kötü ama napalım olsun dedik yükledik :))
bu arada BAYKUMAŞ'ta hafta sonu indirimi var kaçırmayın hanımlar..

mutlu pazarlar efendim
sevgi ile kalın :)

4 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Süper güzel olmuş esmacım.kuzun iyi günlerde giysin :)

    YanıtlaSil
  2. ay kuzucuklar ;) eline sağlık teyzecim harikalar ^^

    YanıtlaSil
  3. Harikasın canım. Fıstık daha bir harika eline sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu takibe geldim fakat eror werdi bnada beklerim hatrlatrsanz kendinixi ugrarim insh tekrar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski