bu benim için taze kan demek seve seve katılıyorum bendeee
sizde katılmak isterseniz buyrun efendimmmm
Herkese içten bir "Merhaba",

Blogger dünyasını yeniden neşelendirmenin, harekete geçmenin vakti geldi!  Sürekli aktif paylaşım yapan, blog yazmayı seven arkadaşları tanımak istiyoruz. Daha çok tanışıp, kaynaşmak istiyoruz. Onlara, sizlere ulaşmak, konuşmak, paylaşımda olmak istiyoruz.

"Keşf-i Blogger" Etkinliği.

Bu yayında yapılması gerekenler çok basit;

1-Linklerini paylaşan güzel arkadaşları takip etmek.
2-Kendi güzel linkinizi yazının altına eklemek.
3-İçtenlikle yazıyı sonlandırmak ve blogger arkadaşları bu etkinliğe davet etmek :)

*Size ve daha çok yazara ulaşabilmek için etkinliğimizi es geçmeyin lütfen!

Sevgiler.

Edischar ve Taha Akkurt



Blog Linklerimiz;

edischar.blogspot.com

akkurttaha.blogspot.com

sadevederin.blogspot.com

(Linkinizi tam şuraya ekleyebilirsiniz)

19 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Paylaştığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. bütün bloglarınızı takipteyim :) bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederiz :) listeye ekliyorum simdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende teşekkür ederim güzel bir etkinlik oldu :)

      Sil
  4. Sizinle tanıştığıma memnun oldum...

    YanıtlaSil
  5. Etkinliğe katıldım ve sizi takibe aldım.
    Blogum
    Guzellikalgisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Hemen ziyaretinize geldim, çok memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  7. oleey sevindim katılmanaa, etkinlipe katılanlara üye olunca seen, hepsi de gelir sanaa. baksanaa, eskilerden aradığın varsa söyle, bildiklerimden varsa devam edenlerden sölerim sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etkinlikteki arkadaşların hepiciğini aldım takibeee :))
      eski blogger arkadaşların hepsini takip ediyorum canım ama yazmayı bırakmışlar maalesef :((
      kısmet yeni arkadaşlıklara inşaallah :)

      Sil
  8. Blog dünyası için güzel bir etkinlik:)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba takibe aldım sizi. Etkinlik hayırlı olsun diyelim. dertlidostum sitemize blogger profilime tıklayarak ulaşabilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Bende izlemeye aldım sizi bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bu bir otomatik mesajdır :P Eğer sizin için çok uğraş olmazsa listenin son halini blogumdaki gibi güncellerseniz kalıcı olmasını sağlayabiliriz. Ayrıca listedeki herkesi takip ederek bu etkinliğin amacını sağlamış oluruz. Duyuru buraya kadardı, vakit ayırdığınız için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Selaaam! Ben de etkinlikten geliyorum, sizi takibe aldım, bana da uğrayabilirsiniz ;))

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar. Ben de etkinlikten geldim. Tam da dikişe merak sardığım bu aralar sizi tanımam çok güzel oldu😊 Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski