Selam sevgili okur 
Uzun zaman olmuş buralarda yazmayalı özlemişim.. 
Neden mi yazmadım ne bileyim onu bende bilmiyorum sanırım
Ufaktan bi depresyon mu yaşadığım takıntı mı hastalık mı?
İlk İstanbul depremi ile başladı kopukluk Elazığ ile yükseldi uçak kazası çığ felaketleri derken ben bittim 
O insanların yerinde bende olabilirdim hissiyatı beni hayattan soğuttu 
Şimdi mi? eh işte idare ediyorum
Yaşıyoruz sonuçta hayata tutunmalıyız elbet
Ve tabi beni hayata sıkı sıkı sarılmama sebep dünyalar tatlısı iki evlat😍
Ufaklığın anne bana bişey dikermisin
sözleri ile dikişe ne kadar ara verdiğimi hatırladım
Ve oturdum makinamın tıngırtısında derdimi kederimi unuttum 
Pijamasını giyince yüzündeki o mutluluk ifadesi yetti arttı bile bana.. 
Ufaklığın çok sevdiği pijaması😊
Bunları burda niye yazdım bilmiyorum
Sizinle dertleşmeyi özlemişim
Hemde çok.. 
Zaman ayırıp okuyanınız olur mu bilmem ama bem içimi döktüm ya oda bana yeter
Sevgi ile kalın mutlu kalın efendim 
Ve bana da dua buyrun.. 
Lütfen.. 🤲

Seviyorum sizi.. 

6 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Hoşgeldiniz, uzun zamandır göremiyorduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummm artık buralardayım inşallah 😊😊

      Sil
  2. Hoş geldiniz. Pijama çok tatlı olmuş, güzel günlerde kullanılsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler minik seve deve giyiyo ablası😍

      Sil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski