Merhaba arkadaşlar 
uzun zaman oldu yazmayalı bu sene hepimizin bildiği üzere çok zor bir yıl
Belki sınandığımız Rabbimin artık yeter dediği bir yıl
Dünya olarak mazlumlara karşı yapılanlar dur demeyişimizdir belkide bu..
İtalya İran Çin bu virüs ile boğuşurken her gün yüzlerce binlerce insan hayatını kaybederken
Bizde ki bu vurdum duymazlık niye anlamıyorum ya gerçekten anlayamıyorum
Niye bu kadar sinirliyim işte şu alttaki foto yüzünden 
burası benim yaşadığım şehir hatta memleketim Tekirdağ 
Bu foto buranın yerel gazetelerinden güncel bir fotoğraf 
Ya nasıl olurda dikkate almazsınız uyarıları sizin yaşadığınız yerler nasıl bilmiyorum ama her yer böyle ise biz İtalya yı geçeriz arkadaşlar 
Azcık tedbir ya azcık sık dişini otur evinde ne gezme meraklısıymışız pes yani pes.. 
Allah akıl fikir versin 
Çok sinirliyim çok.. 😠😠😠

6 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. valla çoğu insan bu işi ciddiye almıyor. Özellikle risk grubunda olan 65 yaş üstü insanlar. Biz gençler olarak onlara bulaştırırız korkusuyla evden çıkmazken onlar fıldır fıldır geziyor. Tabii alınan önlemlerle biraz daha azaldı bu ama maalesef hala gezenler var. Bizim burda her ezandan sonra "Dışarı çıkmamanız sizin ve sevdikleriniz için hayati önem taşımaktadır. Lütfen zorunlu olmadıkça evlerimizden çıkmayalım." diye duyuru yapıyolar. Bu duyurulardan sonra çoğu kişi çıkmamaya başladı. Umarım diğer illerde de bu dışarı çıkma azalır ve bu günlerin üstesinden geliriz

    YanıtlaSil
  2. selamlar... maalesef öyle zor zamanlarki Rabbim en az hasarla en kısa zamanda sağlıkla atlatmayı nasip eder inşallah hepimize, dünya çığrından çıktı güçlü olan mazluma bastırıyor, dünyanın bir ucundan diğer ucuna sırf kendi çıkarı için veya müslüman olduğu için masum halkı hiç düşünmeden harcıyor, ne yazıkkı biz halkın elindende bisey gelmiyor Rabbimize dualarımız var sadece... inanın heryer öyle tam fotodaki gibi inşallah bu bize pahalıya patlamaz ama patlıcak gibi görünüyor... buarada benimde en yakın arkadaşlarımdan biri tekirdağda oturuyor söylemek istedim siz tekirdağ deyince, daha güzel günlere diyelim... hayırlı akşamlar...

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle ilk sırada yer alacağız eğer böyle giderse :(

    YanıtlaSil
  4. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  5. eveet sabır sabır gececeek evdeyizz hıhım :)

    YanıtlaSil
  6. Ne evde kalması, neredeyse ev gezmesine gidecekler. Herkes bana bir şey olmaz modunda. Yazık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski