Merhabalar arkadaşlar beni delirten çıldırtan kafayı yedirten spor trençkot ile sizlerleyim 😅 burda dergisinden çalıştım tam bi fiyasko 38 beden çuval gibi oldu toparlayana kadar canım çıktı neyse ki sonuç mutlu etti yoksa bırakıyordum dikişi 🤪😅
Bakalım siz beğenecek misiniz 🤗
Hadi ben kaçtım en kısa sürede döneceğim
Sevgiler🌹💕🌹💕💕🌹
*
*
*
*
*
*
*
*
*
#dikiş #sew #sewing #dikiskaliplari #sewingpatterns #dikişiseviyorum #sewinglove #dikisiseviyorum #dikistagram #dikis #dikişaşkı #dikişedairhersey #dikişdersleri #dikiskaliplari #sewingpatterns #bendiktim #dikiyorum #dikiyorumgiyiyorum #pratikdikiş #kolaydikiş

1 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Ellerinize sağlık. Genelde internet üzerinden aldığım kıyafetler üzerime çuval gibi olunca tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Resimde ki ceketin çuval gibi halini de tahmin edebiliyorum. Baya iyi toparlamışsınız. Çok güzel görünüyor :)

    www.kayipfisilti.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski