Selamlar Arkadaşlar
bugün sizlerle sevgili blogger arkadaşlarımız 
Edischar ve Taha' dan yeni bir etkinlik daha...

bu formatta her hafta pazartesi günleri belirtilen konu üzerine yazılar yazacağız
daha fazla bilgi için buyrun Edischar e Taha'nın bloğuna

Gelelim ilk haftanın konusuna… Yeni etkinliğin ilk sorusu Edischar’ dan geliyor: Televizyon izliyor musunuz? İzliyorsanız veya izlemiyorsanız sebebi nedir?)))

diye sormuş arkadaşlarımız

televizyondan oldukça uzak takılıyorum izlediğim şeyler var tabi ama onlarda sınırlı
bilgi yarışmaları izlerim,tlc dmax gibi belgesel içerikli kanalları çok severim
eşimin sayesinde spor kanalları da izlerim
kim nereye transfer olmuş haberim olur🤣🤣

dizi hiç izlemem saçma sapan aşk hikayeleri ile gençliğimizi yeyip bitirdiler maalesef
en azından ben çocuklarımı korumaya çalışıyorum onların şaşaalı hayatlarından..

televizyon izlemek yerine dikiş dikerim
sosyal medyada takılırım
bazen oyun oynarım kızımla((pubg mobile falan 😂😂))
ve şu güzel havalarda özelikle akşamları bol bol kızları gezdiririm sahile gideriz
ufaklığı parklara götürürüm bu şekilde yuvarlanıp gidiyoruz işte.

televizyon ile çok meşgül olmadığım için mutluyum
ne kadar az o kadar huzur..
arkadaşlarımıza teşekkür eder kaçarım ben..🙋‍♀️🙋‍♀️






26 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Okurken hep tebessüm ettim, transfer haberler, Pubg falan :D Ne kadar iyi yapıyorsunuz Esma Hanım, konuyla ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için de çok teşekkürler. İnşallah her hafta farklı konularda fikirlerinizi okumaya devam ederizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii seve seve çok güzel oldu bu etkinlik fikri:))

      Sil
  2. Televizyonun yerini çok güzel aktivitelerle doldurmuş olmanıza sevindim. Dikişle uğraşmanıza bayıldım. Dikişe heveslenirim belki bende sayfanızda gezerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi tabi çok sevinirim,dikiş aşkı size de bulaşsın çok isteriiim 😂😂

      Sil
  3. Ne güzel hayatın var. Keşke bende televizyondan uzak durabilsem ama bir diziye bir kere bakınca bağımlılık yapıyor maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısınız bi başlarsanız sonu gelmiyor bağımlılık yapıyor dizieler maalesef 😔

      Sil
  4. Televizyondan uzak mis gibi bir hayat...

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel huzurlu hayatınız daim olsun :)

    YanıtlaSil
  6. El becerisi olan insanların televizyon izlemeye ihtiyacı yok bence..ne güzel üretmeye dikişe devam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zaten kafam yeterine meşgül oluyor ay şunu mu diksem bunu mu derken aman geçiyor 😂👍

      Sil
  7. evet evet ilgimi bile çekiyor bazen🤣🤣

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel yanıtlamışsınız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiimm🙋‍♀️🙋‍♀️

      Sil
  9. Etkinlik sayesinde blogunla ilk kez tanışmış olmamdan ötürü ilk dikkatimi çeken cümle "televizyon izlemek yerine dikiş dikerim" oldu ^^ Güzel bir seçenek elbette :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikiş benim vageçilmezim televizyonda neymişş 😂😂🙋‍♀️

      Sil
  10. Merhaba, Deep'in yazısında görüp geldim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz efendim hemen iadeyi ziyaretinize geliyoruum🙋‍♀️🙋‍♀️

      Sil
  11. Yaaa ben de abim sayesin de kim nere de bilirim :)) bilmek zorunda değilimdir ama bilirim :)) çok iyi cevaplar 🌹😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ister istemez biliyoruz napalım
      onun da bi faydası olur belki bir gün 😂🤣

      Sil
  12. Merhabaa :) İadeyi ziyarete geldim. Buralardayım ben de .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniiiiiiiz efendiiim🌹🌹🌹😍😍

      Sil
  13. pubg kesinlikle keyifli, ben de çok oynuyordum ama bir süredir ara verdim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum ama hileciler çok bu ara maalesef hemen ölüyoruz 😢🤣🤣

      Sil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski