Hepinize selamlar arkadaşlar
dün yaz  ayının son günüydü bugün sonbahara giriş yapmış bulunmaktayız 
bizde yazın son gününü denizde geçirelim dedik şansımıza hava rüzgarlıydı 😒
bizde dalgalarla dans ettik 😂
epey eğleneli bir gün oldu
bol bol koştuk dalgalarla oyun oynadık
ama bazen dalgadan tokat yesekte yılmadık 😂😂
şu güzel manzaranın keyfini doya doya çıkardık
artık Mevlam ömür verirse seneye buluşuru güzel deniz💕

şimdi önümüzdeki dikişlere bakma zamanı :)
sevgilerimle..

mekan:Tekirdağ/Saklıbahçe plajı

12 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Yaa deniz ne güzel görünüyor. Ben 2-3 senedir falan hiç denize gidemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa kıyamam üzüldüm😔inşallah nasip olur en kısa zamanda sizede❤

      Sil
  2. bizde çok seviyoruuuz😊😊

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir yer öyle hem sakin de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok sakin,bizde bu özelliğini çok seiyoruz😊

      Sil
  4. Ay ne güzel. Bende oralarda olmak isterdim:) Bu arada bloğunuza mail abonelik butonu koyarsanız daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen koydum canım aşağıda bi yerlerde :))
      beklerimm🙋‍♀️🙋‍♀️😍

      Sil
  5. Deep sayesinde buldum sizi ;)) Yeni merakım dikiş, sizi takipte olacağım, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim canım hemen geliyorum bloğuna😍😍

      Sil
  6. son yazımda varsın işteee :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski