Facebook ta
Esma Ünlü ile Kolay Dikiş adlı sayfamla artık bağlantı kuramıyorum çok ciddi bir sorun oluştu yanlışlıkla kendimi yöneticilikten çıkardım tekrar geri almak için başvurdum ama nafile olmadı bi türlü 

Sayfa benim hakkında kısmındaki mail, site, instagram hesabı herşey bana ait ama benden yukarıda ki mesajdaki
Saçma prosedürleri yapmamı istiyor
+bunları yapsam bile sonuç alamayabilirsiniz yazıyor
Ozaman ben size onca bilgimi niye vereyim dimi ama
Yani anlayacağınız sayfam sahipsiz kaldı :( 10000 küsür takipçimi de kaybetmiş bulunmaktayım çok ama çok üzgünüm :( 
Size tavsiyem sayfanızda muhakkak bir moderatörünüz olsun ki ilerde olurda bir sıkıntı yaşarsanız sayfanızı kurtarabilirsiz
Şimdi yeni bir sayfa açtım
,yayınlarıma buradan devam edeceğim,
Sizden çok ricam😟
lütfen bu sayfama destek olun..
sevgilerimle.. 😟

3 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Yaaa çok üzüldüm umarım geri almanın bir yolu bulunur. Facebook kullanmıyorum. Kullansam mutlaka takip ederdim. Sıkma sen canını ama yine takip ederler seni💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesajın bile büyük destek benim için caım çok teşekkür ederim ❤❤

      Sil
  2. hımm benim de benzer şeyler oldu bıraktım ondan feysi, geçmiş olsun neyse ki çözmüşsüün :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski