Merhabalar efendiiim 
Uzun zamandır yazamadım ağaç ev sohbetlerine de katılamadım 😔
Bu ayrılık zamanında biraz gezdim
Biraz dikiş diktim ve biraz da dinlendim ☺️
Bu tişörtü de bu zaman içerisinde diktim
Yine kolay bir  dikiş oldu
Ama çok ta sevdik biz
Alttaki fotoğraf ta kızımın üzerindeki hali
Taytını da ben dikmiştim😍
Eslemin blogtaki eski fotoğraflara bakıyorum da ne büyümüş yavrum
Kocaman kız oldu ben bloğa başladığımda
6yaşındaydı şimdi 13 yaşında boyumu geçti artık hımm sanırım yaşlanıyorum😟
Bu kadar nostalji yeter 😂
Ağaç ev sohbetlerinin yeni konusuna bakim hemen umarım fikrim olan bi konudur
Onu da yarın yazarım inşallah 
Şimdilik bu kadar
Hoşçakalınnn 🙋🏼‍♀️


4 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.Sık sık uğrayacağımdan emin olabilirsiniz.

    Sizi de beklerim,sağlıcakla kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ziyaretinize geldim efendim bende takipteyimmm :)

      Sil
  2. esleem maşallah maşallah :) duygulandırdın yaa ne yaşlanmasııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay valla bilemiyorum deep kızı boyunu aşınca insanın biraz öyle oluyor galiba :))

      Sil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski