Selamm ben geldim 😍
Nasılsınız görüşmeyeli ben mi tatili değerlendirip gezdik biraz sonra bir güzel hasta olduk ailecek😟
Sonrası malum ilaçlar öksürükler aksırıklar
Neyse şimdi daha iyiyiz elhamdülillah 🤲 
Tatile gitmeden önce benim ufaklığa triko kumaştan reglan kollu kazak diktim
Kumaşı yumuşacık çook sevdik öyle sevdim ki kayın validemin elinden kapıverdim🤪
Bu kumaşı bi konfeksiyon atmış kayınvalidemde balkon temizlerim diye almış, aaa annecim o kumaş pamuklu değil temizlik olmaz dedim bana verirmisin dedim sağolsun ikileme di bile
 Sonunda böyle şirin bir kazak oldu kendisi
Hatta bu kumaştan esleme ve esile bir tane daha kazak biçtim
Bayağı bereketli bir kumaştı kendileri
Şimdi diğer kazakları dikmek için sabırsızlanıyorum 
En kısa sürede onları da eklerim buralara
Seviliyosunuzz😍

10 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Sevdim tabi .... ;))
    Ellerinize sağlık, üstünüzde eskisin inşaallah...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle giysin. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah ya. Bayılıyorum böyle meharetli kadınlara. Ellerinize sağlık. Bence çok güzel olmuş😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım,yapmaya çalışıyoruz bişeyler :))

      Sil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski