Selam arkadaşlar
 bu kadar çok kitap bloggeri arkadaşım olunca bana da bi aşk geldi sanırım 😉
Bu kitabı 3gecede bitirdim 
Çünkü kitap okumak için anca geceleri zaman bulabiliyorum 
Sayfa sayısı 450 küsür filandı, arkadaştan almıştım geri iade ettim şimdi. 
Tabi bende ayrı bi manyaklık var bir şeye sardım mı bırakamıyorum hırs yapıo hemde acayip bir şekilde, sonunu öğrenme merakı beni 3gece uykusuz bıraktı ama sonunda ne oldu kitabın sonu olmadığını öğrendim yani ikincisi çıkacakmış of nasılda deli gibi okumuştum oysaki 😓
Romanımız da bir üniversiteli kızın başından geçenler anlatılıyor
İçeriği hakkında bilgi vermicemm
Alın okuyun 
Bu arada Emre Gül beyefendi reklamınızı yaptım burada 2.kitabınızı yollasanız bana ne güzel oluur😜
Neyse çıkınca bakıcaz bi çaresine 
Sanıyorum bana kütüphanede yolu gözüktü okumak iyi geldi, 
Kütüphane de bulabileceğim sıkıcı olmayan
Roman tavsiyelerinizi bekliyorum canlar
Hadi kalın sağlıcakla 😍😍

8 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. ha haaaa aferin sanaa hihi. kitabı not aldım. hoşmuş konusu. nasıl romanlar istiyooon söle söleyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonu kötü omayan roman severim canım,öldüler mi çok üzülüyorum çünküü :((

      Sil
  2. Okumak çook güzel bir şey. Bağımlı yapıyor kitaplar. Ben de ara-ara okumaya çalışıyorum. Bu arada sizi takip ediyormuşum ben de😊 Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kişiyi takip edince kaçıo bazen arada :) aynen bende ara ara okuyorum hele ki sevdiysem kitabı bırakamıyorumm,sevgiler canım❤

      Sil
  3. Kitabı duymadım hiç ama yeni yazarların olması iyi bir şey aslında..🙂 Kütüphanelerde roman türü kitaplar var mıydı,ben daha çok araştırma türü kitaplar olduğunu duymuştum,demek ki varmış..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaa çok üzülürüm roman yoksa:(
      bende bilmiyorum ki araştırmak gerek :(

      Sil
  4. Vayy 3 gecede 450 sayfa çok iyi :)) on küçük zenci okuyabilirsin. Sürükleyici ve kısa bir kitap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim :) ay ne olacak merakı ile kitabı bırakamıyorum sabahlara kadar okuyabiliyorum :))
      on küçük zenci yi bi bakim bulabilirsem okurum tabii :)

      Sil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski